onsdag 19. mai 2010

BABYBOOM


















Fordelen med mitt hjemmekontor er de helt små opplevelsene i hverdagen jeg får følge. I dag kom vår kjære nabo hjem med den skjønneste nybakte baby, som vi har gledet oss til å ønske velkommen hjem til i nabolaget.

I barnas verden for Babazar, er det på sin plass å informere alle interesserte løpende om de nye leverandører jeg også får. Lenge har jeg søkt etter å finne de varer her vi bor. Jeg har mast og mast lokalt, om å få Petit Bateau i barneforretninger her - både for baby, undertøy, og t-shirt til oss større. 16 år gutt passer perfekt til en medium størrelse av oss voksne damer, og de er relativt høye i halsen til t-shirt å være. Holder godt fasongen, er tett i bomull og slim i fasongen. Det har jeg nå fått på plass, og gleder meg! Her er min minstemann i sitt Petit bateau.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar