tirsdag 15. juni 2010

Utfordring mottas




I dag fikk jeg en utfordring av den alltid så kreative sjel tonenygaard.
Hun oppfordret meg til å publisere det 10.bilde fra oppstart jeg la inn her på bloggen min.

Det var dette bilde av Humlebæk stolen fra Skovshoved møbelfabrikk.
De finnes i sort, grå eller hvite som her. Jeg har selv her hjemme plassert både benken, bordet og stolene til. Det gir meg masse deilige minner fra de danske strandbyer i Nordsjælland, jeg selv var 8 år del av, dengang min bopæl var der.

Jeg vil også vise dere et sommersted jeg elsker å vise frem, hvor disse møblene får sin helt rette plass. Jeg er så heldig å kjenne eieren av stedet,
men skulle jo heller mer enn gjerne være eieren selv.

Drømmer om vårt eget sommersted ved vannet,
nå som vi bor her oppe på landet. Men snart skal vi pakke alle barn og mann i bil, ta danskebåten, og tilbringe sommerkvelder i det danske. Vi starter første natten i Tisvilde på det flotte stedet Tisvildeleje strandhotel, som er inrettet helt i Babazar stil. Deretter en tur til våre skjønne venner i Snekkersten, og avslutter i hovedstaden København.

Jeg elsker å være norsk, i Danmark.

Min utfrodring av å sette inn sitt 10.bilde går derfor videre til:
(My challange to post your 10th photo goes to:)

My Dream Canvas - my new abroad follower from Seattle
Scandinavian Chic - jentene bak denne kule bloggen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar