mandag 12. juli 2010

PRIVATE ROOM TINE K






Når sesongene hvert år blir fordelt i interiørbransjen i to, har leverandørene forskjellige måter å profilere seg på ut til oss forhandlere. Noen viser alle produktene på de store varemessene, som holdes i Stockholm, Oslo og Herning i Danmark.

Andre har Private Room. Her får de nøye utvalgte forhandlere en eksklusiv invitasjon, stemningen blir personlig og intim, og ikke minst produktene blir vist i et helt annet miljø.

Jeg gleder meg til en Danmarkstur i august for å besøke TineK og deres Private Room. Som Tine selv skriver meg, denne kolleksjonen føler hun blir sin beste. Med mørke farger i fløyel, unike potter og krukker, en mega x-large sofa som nyheter.

Her er en smakebit og bilder fra deres fantastiske hus hvor det hele skal holdes.

Jeg er jo bare så heldig!!!

3 kommentarer:

  1. Heldige deg. Det blir nok stas tenker jeg. Kos deg masse.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar, Susanne. Jeg deler nyheter og inntrykk når jeg er vel hjemme igjen. Dette er en flott måte å se alt på. vh, Cecilie

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å høre! Eller kanskje jeg bare skal bli med en tur. Litt research og insp til høstens reportasjer....

    SvarSlett