fredag 15. oktober 2010

Et flott konsept





Hvis Babazar skulle hatt sin egen fysiske butikk, ville jeg tatt utgangspunkt i en flott butikk jeg var så heldig å besøke på Hadeland. "Bare oss to" er vel verdt et besøk. Ikke bare har de forstått hva som inspirerer og enhver tilttrekkes av i fargevalg, men også inneholdet med både nye leverandører med de store kjente. De kunne tilby kaffe og sjokolade i sofakroken, og uansett hvor jeg så, ble jeg fristet av både noe til munnen og også til hjemmet.

Det er sjelden jeg blir fristet til å åpne mitt eget, men det blir med fristelsen, for det passer slett ikke inn i et program for en snart 4 barns mor. Men et slikt konsept hadde vært ideelt å utvikle her på Jessheim, et sted med interiør og fristelser for ganen . Og det var tydelig at disse to jordnære og smakfulle yngre eiere besitter den kompetansen.

Er du forbi, kan du få sett mange flotte lamper og møbler live fra min favorittleverandør; HK living.

God tur til Hadeland!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar