mandag 4. oktober 2010

Krystall pendler



Jeg har tidligere hatt en leverandør som hadde disse skjønne lampene i sortimentet. Men pga fryktelig lang leveringstid måtte jeg avlsutte kundeforholdet hos henne. Et godt tips fra en kunde, fant jeg den hos annen side.

Derfor kan jeg med glede fortelle at denne er tilbake i sortimentet hos Babazar.
Disse er i tre størrelser, og kan anbefales foran vindu, over kokeøy på kjøkken, på barnerom, et lite gjestetoalett eller i en trappoppgang.

Har du denne, og ønsker å dele dine bilder, send gjerne, så legger jeg det inn. Jeg mangler et stemn,ingsbilde jeg kan bruke og det er alltid gøy å se andres løsninger.

3 kommentarer:

  1. En sånn lampe har jeg lett etter lenge. Forsøkte å finne den i nettbutikken, men ga opp å lete. Hvor finner jeg den og hva koster den?

    Kari :-)

    SvarSlett
  2. Åh så utrolig kul..kunne tenkt meg en sånn en ja:)
    Rikke:)

    SvarSlett
  3. Flott, det ligger under www.babazar.no - nederste forhandler Van deurs.

    SvarSlett