onsdag 8. september 2010

2 dager igjen...














Så er det bare to dager igjen, og mine føtter er litt kalde før jentene inntar tunet mitt. Jeg har invitert de feminine innslag i vennekretsen- kunder, venner og kjente, til å få se hva jeg driver med. Samtidig gi noe godt å bite i av rabatter på varene jeg har på lager.

Fredag fra 15-19, 50% på utstillingsvarer av helt ny kolleksjon og forrige
- 20% på bestillingsvarer.


Jeg er veldig spent! Jeg jobber jo stort sett alene på dagtid og surrer med mitt. Prising og samling av lagervarer, dette er mye jobb å få ryddet opp i! I dag har det vært godt med proff hjelp fra hobbystylistvenninne Elisabeth -alt på plass!!! Hva skulle jeg gjort uten alle disse behjelpelige venninner, som tilbyr og kommer, 1000 takk. Jeg er så takknemlig.


Skogmotoppen 24, 2050 Jessheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar