lørdag 11. september 2010

DAGEN DERPÅ...







Mitt første vareutsalg gikk over all forventing. Her er noen bilder av varer som ble solgt. Det kom rundt 50-60 stykker, og siden alle, med få unntak, la inn hver sin bestilling, da var det jo noe å komme for! Det var mange glade ansikter, som både handlet og minglet. Jeg hadde stor hjelp av nabojentene, både før og etter. Nok engang bidro de til med hjelpen jeg gravide kvinne så sårt trengte, både før dagen og på. 1000 takk, Tone, Sille og Elisabeth.

Jeg har solgt ut en hel haug med 50%, og dette ga mersmak påpekte alle. Derfor satser vi på en vårdag med samme konsept. Utrolig hyggelig å få vist alle den del av det jeg bruker tiden min på. Som gründer med hjemmekontor blir jeg jo litt bortgjemt av kunder i nærmiljøet.

Nå ble det ihvertfall brukt en hel dag for markedsføring av Babazar i lokalmiljøet, og det ble satt stor pris på. Det varmet mitt hjerte at så mange kom for å dele den med meg. Tusen takk til naboer, kunder, venner og venners venner fra nær og fjern.

En sliten, lykkelig, inspirert og gravid uke 20 Cecilie tar en velfortjent fridag med de skjønne små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar