onsdag 22. september 2010

Barnerom - spesielt for gutta






K

I dag har jeg blitt forespurt om å bruke guttas rom i en artikkel med "Bo med barn". Da sendte jeg noen kjappe bilder av de jeg har, og de ble så levende begeistret. Så da kommer vi i det nye året i utgaven, og den type markedsføring er jo helt gull verdt for Babazar.

Fredrik 3,5 år med tematapet og veggtilveggteppe fra Slettvold, Fargerike: Her er stoler og bord i bambus fra TineK, tallerkenrekke fra Oliver furniture, Karmameju pute som sengegavl, og under skjuler det seg 2 stk Day beds fra samme leverandør i sort, som vi kan brette ut til gjesteseng for 2. Supersmart! Barnestolen i grått og kul elefant fra HK Living.

Mathias 10 år: Skrivebord i sort fra Oliver furniture - ben i to høyder som skiftes etter barnas høyde. Yogaball med trekk Karmameju - trekk kan kjøpes separat, hvis du har en gummiball du trenger å oppgradere. Madrass og stol i grått fra HK Living, flaggermus stol i canvas fra DAY home. Her er det plass til de større foran pcskjerm og tv.

Barnesiden til Babazar lar vente på seg litt til. Beslutningen skal tas på siden, og når det er gjort, er jobben i døgndrift for meg få lagt inn alle varene. Men det er jo dette jeg brenner for, så da viker alt annet til side; mann, barn, måltider, fritid blir fullstendig bortgjemt den uken det vil ta.

2 kommentarer:

  1. Rommet ser veldig bra ut - blir spennende å se det på trykk!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ble helt betatt av rommene da jeg så de i "mamma"!
    Så fine løsninger og mange flotte ting! Heldige barn!
    La spesielt merke til sengeløsningen med day beds fra Karmameju!
    Kjempesmart!
    Har lenge fundert over hvordan jeg kan få til en liten kosesofa / ekstraseng på minstemann sitt rom, uten at det tar for mye plass.
    Kanskje dette kunne passet hos oss også!
    Så nå lurer jeg på om dette er noe dere fører butikken og i så fall hvor mye det koster?

    Hilsen Marta

    SvarSlett