fredag 24. september 2010

Skjønne høstkvelder - varme farger...

















Nå forandres humøret og hverdagsrutinene her hos oss. Det merkes tydelig at været preger hverdagsformen. Med hjemmekontor og barnehagen som nærmeste nabo, holder jeg meg stort sett innendørs. Fargene for høsten er mørke: mosegrønn, lilla, mørk blå, blush rosa, cognac og varm grå. Både Day home, My Hideaway og TineK synes jeg har skapt dette i en flott balanse av fløyel og bomull, med detaljer av quilt, rysjer eller sølv. Jeg har mange nyheter og mer kommer... www.babazar.no

Tepper av samme til sofabruk - jeg elsker å dekke meg til her foran peisen.
Det er fredag, det er fri og det er GOD stemning!

4 kommentarer:

  1. Herlig!
    Ha en flott høstfredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Tusen takk, bli en følger da vel... :)

    SvarSlett
  3. Her var mange vakre og stemningsfulle bilder....digger forresten zebra´n din også her *lol*
    Kjekt å se "noe annet" !!!!
    God helg!
    Tove:)

    SvarSlett